fredag 18 mars 2011

Jag en fetischist

Så kunde det kanske låta när människa efter människa "kommer ut" och berättar för hela världen att de är fetischister, tänder på lack och läder, nedsölade blöjor. "Jag gillar att kissa på mig!" Jag att piskas. Vill du sparka mig i skrevet? Åhh vad härligt det är att komma ut! Äntligen fattade jag varför det var så skönt att gnida in magen med min syltsmörgås när jag var liten flicka! Hurra! det finns fler som jag. Jag är inte onormal, jag älskar att matas med tratt genom ett hål i en lufttät latexmask. Att tända på ett ventilgummi är helt normalt, låt oss alla komma ut, nej låt oss springa ut hand i hand över ängarna med våra gasmasker stolt pådragna, våra blöjsnibbar fladdrande i den ljumma sommarbrisen, låt solen bränna vårt skinn genom att hetta upp gummidressen vi bär. Var är "garderoben" som kan hålla mig som tänder på nazistsymboler och ridpiskor! Jag är inte rädd, jag kan berätta allt.....
Ärligt sagt, jag fattar inte grejen med att lovsjunga en sexualitet men inte alla. Låt oss bli den första nation i världen som anordnar just en sådan parad som jag beskrev för en sekund sedan. Pride! Stolthet över att vara "kinky", äta spik indränkt i urin. Det finns så många sexuella läggningar som mobbats allt för länge till förmån för vanlig tråkig HBT-sexualitet! Släpp organen loss, det är vår!!

Å andra sidan är väl fotbolls arenan inget man behöver komma ut i. Det är den enda sport förutom brottning där män kan pussas och kramas efter varje mål, utan att någon tycker att det är konstigt.

3 kommentarer:

  1. Skillnaden mellan t ex heterosexualitet och vilket slags sex du gillar är att heterosexualiteten ofta påverkar hela ditt liv - du har flickvänner, gifter dig kanske, skaffar barn och berättar hela tiden för din omvärld om det. När du berättar att du och frun ska åka till Mallorca skyltar du med din heterosexualitet. Att känna dig tvingad att hålla tyst med att du attraheras av det motsatta könet blir påfrestande i längden. På samma sätt med homosexualitet. Så länge alla tar för givet att du är heterosexuell tvingas du att "komma ut" för att kunna leva ditt liv som du vill.

    SvaraRadera
  2. Att berätta för sina närmaste är en sak som jag kan förstå, men de som tänder på chefens högklackade skor eller bara tänder på kvinnor/män klädda i gummi ska dom ha lättare att leva ut sitt sexliv menar du?
    Som jag ser det har de samma problem, nämligen att alla inte är fetischister och att inte så många bara attraheras av kvinnor/män i plastpåse om huvudet.
    Jag anser fortfarande att Homosexualitet bara är en sexuell böjelse bland många andra!

    SvaraRadera